2-åring i trailern till Melodifestivalen 2013!

 
 
Tvåårigen har gjort supersuccé med sin Youtubehit i vinter. I videoklippet äger Vincent scenen med "Euphoria" framför spegeln hemma hos familjen Gustavsson Fredriksson i Julita. Klippet har setts närmare 450 000 gånger – på bara några veckor.
 

LOREEN: "HAN KUNDE VARJE DEL"

Succéklippet med Vincent har förstås även nått Loreen.

– Barn har en sådan ren energi. Barn är fria. När jag såg Vincent insåg jag att det är precis den här effekten jag är ute efter. Man kunde se på varje steg att han såg bilderna i huvudet. Han kunde varje del, sade Loreen som också delat med sig av klippet på sin Facebooksida.

– Vi den äldre generationen, har så mycket att lära oss av barn. Att vara fria i oss själva. Vincent utstrålar mycket finare och renare energi än jag själv kan utstråla. Han är en liten eldsjäl som jag vet kommer göra stordåd.

Kommentera här:

Free counters!

Prenumerera och dela

Blogglista.se Follow on Bloglovin